Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Sunday, September 7, 2014

Bodoh Punye Blog

hyepp....

entry kali ny ditulis dengan perasaan #SENTAP ...


6 Sept 2014 11:20 am... 
hai, BODONG...  boleh saya tau kenapa awak cakap macam tu ?? Part mana dalam blog ni yang bodoh? dan macam mana awak nilai hasil tulisan tangan saya sampai awak boleh cakap macam tu? 

if awak tak puas hati, tinggalkan link awak.... bukannya tiru style anonymous... please be matured.... 

p/s : mana yang tinggal link, in sha Allah memang saya akan follow... cepat / lambat jer...cause, saya tak online 24 jam everyday...... terima kasih....

maafkan saya kalau saya ada terguris hati sape2.....
sekian......
:')

2 comments:

Cikna said...

Xmo sentap 2x typing error kot... mungkin dia nk taip bodong,

Yun Sing said...

Kan.. setuju dengan Cikna :) Think positive and live a happy life ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...