Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Friday, September 5, 2014

10 Days Challenge [Day 3 / 3 Songs]

hyeppp..... 

ny entry untuk hari ketiga 10 Days Challenge... dengan tajuknya iaitu ....
10 Days Challenge [Day 3 / 3 Songs] ..... 

lagu apa eyhhh yang saya minat semenjak dua menjak ny...... actually kalau korang baca entry saya yang terdahulu, buat masa sekarang saya memang minat lagu yang terdapat dalam entry Main Vocal C-Clown Kang Jun ...... tapi takkan lah saya nak cerita tentang lagu yang sama kan.... so, takpe.... 

here we go..... list of Top 3 My Favourite Song right now...... 

1. Zivilia - Aishiteru 3 

sila tukar video quality pada level paling tinggi untuk tulisan yang jelas ^_^


2. Magic! - Rude 



3. Last Minute - Maafkan Aku (Encik Mimpi Cover) OST Setia Hujung Nyawa 

.... 

that's all.... thanks..... 

btw,
Challenge ni takde expiry date tau, so pada sesiapa yang nak join jugak, boleh refer entry sana ------> 10 Days Challenge ....

have fun.....
^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...