Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Monday, September 1, 2014

Bila Crush Dah ada Awek

Bila Crush Dah ada Awek ..... perghhh... Aku tau ayat tersebut agak pelik... ye lah...
"C.R.U.S.H" jer kot... bukannya balak kau, bukannya tunang kau, bukannya hubby kau... 
remember : HE'S ONLY YOUR CRUSH..... only - crush....??

kalau tak tahu crush tu apa, baca sana ----> Apa maksud Crush?  

pastu , baca ni dulu..... 

note :  pada siapa-siapa yang rasa tak berminat nak tau, sila hentikan pembacaan anda... saya tidak akan bertanggungjawab kalau ada sesiapa yang mengalami simptom2 kemurungan ataupun muntah hijau, purple atau pink... haha 

ok, continue : 

yang aku melalut intro panjang-panjang tu kenapa lah kan.... sebenarnya, aku just nak luahkan perasaan aku.... bukan apa, aku baru tau crush aku tu dah ada awek... huaaaaa.... T_T

aku kenal dia dah lama, sejak dari sekolah menengah lagi.. Kami satu kelas untuk dua tahun... then, berpisah, masing-masing bawak haluan, jumpa pulak dekat matrik.. haha, tapi tak heran lah part ny... memang ramai budak pahang dapat KMPh pun masa tu... (aku budak pahang) ... kalau difikirkan balik, buat penat aku jer fikir nak pilih matrik mana.... buat penat aku jer pilih matrik jauh-jauh dari rumah.....

sambung----- > seriusly cakap, masa sekolah menengah dan matrik, aku tak kisah pun pasal dia.... kalau jumpa pun, senyum-senyum gitu jer.... alahai... just 'kawan biasa' ... pada aku, istilah crush masa tu takde lagi untuk dia..

then, aku quit matrik.... aku masuk kolej lain... after that, tak lama lepas tu, dia pun dapat kolej tu jugak... haaa, jadi lah junior aku... sama program lah katakan.... tapi, dia kat kolej lain, dan aku pun kat kolej lain jugak....maknanya tak sama kolej lahh.....

then, yang aku ingat, aku lah yang start contact dia.. al- maklumlah , excited tau ada orang sama dengan aku.. haha ( aku rasa poyo sangat masa ni ) ... then, kami start mesej, wassap, wechat bagai.... tapi jarang sangat, sebulan dua, sekali dua jer contact..



then, a few days ago... dia wassap aku... aku balas, pastu "huhahuha, blaaa blaaaa blaaaa"  kejap masa tu....  secara tak sengaja, dia ter-bagitau yang ade orang melamar dia.. aku pun macam, "WHAT?"

selidik sikit and taraaaa........
rupanya gurl tu junior kami jugak....tapi aku tak kenal, sebab dorang satu kolej, aku tak....

start pada tu, smiley yang aku hantar pada dia.... aku ngaku, memang FAKE....

it's ok.. aku harap korang hepy...
sincerely, me....

nota kaki : berhenti berharap...... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...