Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Monday, August 11, 2014

Beli Powerbank di LAZADA secara Online

hyepp, korang....
dah lama pulak rasanya tak update blog ny....bukan ape, sejak dah jadi senior ni, makin banyak pulak kerja a.k.a assignment a.k.a nota yang perlu dibuat..... 

ehh, actually sy nak citer sal Pengalaman First Time beli barang Online.....alahhh, powerbank jer pun.....hehe

kenapa saya nak beli Powerbank? huh..asyik duk berebut plug jer dengan kawan dalam kelas....dah lah saya ni jenis yang suka main game, wechat, whatsapp, etc.... so, battery phone pun MEMANG menggedik cepat habis.....kadang2 tu tengah hari dah tinggal 5% jer....memang tak sempat lah nak tunggu petang balik kelas....

last-last wat keputusan nak beli powerbank....so, ushar laa pulak kat Instagram (IG) .. 
PERGHH....memang berlambak orang jual kat IG...macam2 jenis...cakap jer nak bentuk apa, Transformer, Hello Kittry..haha..ade belake..... 

tapi saya just cari yang simple and murah jer....al-maklumlah bajet tengah bulan...hehe....(tak sabar tunggu 25hb..kering daaa nim  T_T) 

pastu ntah camner masa tengah tanya PakCikGoogle, buka blog rakan2 maya yang pernah beli PowerBank online, keluar pulak iklan dari Lazada....


Jeng..Jeng...Jeng....
Pengembaraan pun bermula.....setiap satu saya tengok, ushar harga, n spesifikasi yang lain.....

at first, saya just nak beli Powerbank yang ny...... 


bila tengok harga, Mak Aiiiii............. RM7 jer...seriously?? 

dekat IG , mostly yang saya jumpa harga RM20 exc postage.....so, berapa dah beza nie?? 

alah, ni Powerbank paling koman jer....2600mAh capacity.... malas nak komen panjang2 tentang Powerbank ny sebab barang pun tak sampai kat tangan lagi....
btw, saya order, hari Sabtu 9/8/2014..... 
nanti bila dah dapat b arang, saya akan Update kehhh...... 

^_^

p/s : saya ada beli lagi 1 Powerbank ...jenis pe... Rahasie laaaa....... nanti ada masa, kita citer erkkk...hehe...tolong doakan
semoga barang saya cepat sampai......aminnn..... 
=)

**** Beli Wallet Powerbank Online dari LAZADA ....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...