Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Sunday, August 24, 2014

Beli Wallet Powerbank Online dari LAZADA

hyepp, 
ingat lagi tak entry saya tentang Beli Powerbank di LAZADA secara Online ??  

Actually, Powerbank yang tu dah lama saya dapat, just tak sempat nak update jer.... .sory, you all...hehe.. nanti saya buat entry yang lain okeh tentang mini Powerbank tuh.... =)

Now, saya nak cerita tentang Wallet Powerbank 12000mAh yang saya beli..yupp, from LAZADA jugak.... cuma nya Wallet Powerbank ni lambat sampai sikit....  

nak tengok tak? ini dia..... 


seriusly comel giler.....dah laaa warna Pink....nampak gurly sangat okeh....hehe.... 

Dah dapat tu, nervous lah jugak, takut kalau rosak ke ape ke... so, first-first sekali saya tekan button kecik yang ada kat atas tu, then muncul lah lampu berwarna biru  aka LED untuk tunjukkan current battery untuk Powerbank tu....... and 
kalau korang nak tau jugak, Wallet Powerbank ni jugak ade fungsi ala-ala torchlight jugak.....



memandangkan lampu LED tu nyala 1 jer hari tu, so saya terus cas.. perghh, wa cakap lu.... nak tunggu empat-empat lampu LED tu penuh makan masa lama giler lah.... penat eden tunggu tau..... 

So, dah full?? masa untuk uji berapa kali Wallet Powerbank 12000mAh ni boleh cas hp saya.... saya guna Samsung Galaxy Y, so boleh cas sampai 5 atau 6 kali sampai penuh..... ok lah kan..... at least kat kelas, tak de lah  tergedik sane sini nak pinjam Powerbank or charger orang kan or berebut plug bagai.... just cucuk wayar and then charging.....! huhu ... 


so far, ok lah.... tq, LAZADA.... ^_^

p/s : mana nak dapat Pouchbag cute untuk Powerbank?? leh ushar visit_my_igshop untuk sesape yang ada akaun instagram tuh.... =)



1 comment:

Cik Iman said...

eeee comelnya kaler pink tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...