Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Sunday, June 22, 2014

Kerana Blog Untukmu Ungu

hyeppp, korang..... 

actually nak gitau.....saya sebenarnya dah jatuh hati kat lagu ni.....mula-mula dengar tu macam terfikir.....lagu apa ni?? tak pernah dengar pun? pelik.....haha....

tapi saya tak stop lagi music ni, saya godek-godek dulu entry Untukmu Ungu ....baca sal kisah dia... best...saya ada baca....tentang apa nak buat lepas diploma?  tentang Single or Couple?? and yang lain pun memang saya baca jugak tau....sorry tak tinggal komen, kadang-kadang tu saya tak reti nak komen ape.....hehe...walaupun entry yang ditulis tak banyak lagi, keep it up..... in sha Allah ada orang baca...... 

ok, sekarang saya just nak share lagu ni..... 


Jelas Sakit _SouQy

dan 


Cinta Stadium Akhir _SouQy

ehhh, kalau awak baca entry ni, saya nak cakap 'Hai, awak....! ' ..haha...tolong jangan fikir saya gedik..... 

^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...