Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Sunday, February 16, 2014

Getah Braces Warna Pink

hyepppp...!!! 

13rd February 2014 

Kali ny memang aku terpaksa naik bas malam jugak macam before ni... kalau nak baca, meh tekan sini ----> Link story ...


So, tiket jam 9:00 pm... hari Khamis malam... 

Alhamdulillah...Bas sampai awal jugak malam tu...dalam 9.15 pm kalau tak silap aku... bas dua tingkat... seat aku DC... disebabkan aku tak sure atas or bawah, aku pun tanya laaa pakcik driver bus tu...and 

dia kata "Duduk jer laaa atas atau bawah, dik...Bas campur dah ni..." 

aku pun dengan muka innocent nye duduk laa kat tingkat bawah, kat tingkap..leh tengok pemandangan di waktu malam...bulan penuh pulak tu semenjak dua menjak ni....lagipun malas lah aku nak naik tangga gi tingkat atas tu...hehe... tak lama lepas tu, datang sorang makcik ni....duk sebelah aku..nasib baik la perempuan..heaven sikit nak tidur nanti.... 

sepanjang perjalanan aku duk layan lagu jer..especially lagu " Judika - Bukan Aku Tapi Dia " ... banyak kali jugak aku repeat lagu tu...sampai pening kepala aku dengar lagu sama jer...haha

malam tu sahaja ada dua roadblock...tu pun aku sedar sebab aku asyik terjaga dari tidur.. woaa, mana best tido atas bas...rindu katil...huahuahaaaaaaa~

Lastly, sampai Hentian Putra dalam jam 6.00 am jugak... nasib baik lah ramai jugak orang..tak delah aku feel alone kat sana...luckily...  


February 2014 

Jam 8:00 am - Breakfast nasi lemak... siyesly sedap....  =)



Lepas tu baru naik train g klinik gigi...

Appoinment aku Jam 10.00 am...but, aku lewat...kul 10.05 am baru aku sampai..tu pun ramai patient dah ada...ade dalam 6 orang.. So, dalam 11.00 am lebih baru lah tiba turn aku...nasib baik lah aku takde plan pape lepas ni... buatnya aku ada date, nayaaaaaa~

Aktiviti : 
- tukaaar getah braces kepada warna Pink...!!  haha, rase gedik pulak....
and 
- doktor tambah getah ape tah lagi kat gigi belakang ny...ade 3 and 4 getah yang bersambung antara satu sama lain....aku pun lupa nak survey ape name dia... at that time, aku terfikir kan best kalau aku ni doc gigi...or pelajar dentistry...hehehe

Hasilnya : 
Gigi aku sakit sampai tak leh nak temukan gigi atas and gigi bawah... makan makanan yang lembut-lembut jer lah aku pasni.... 

tapi, takpe laaa...sakit means ada perubahan kan... =)

haaaa, aku pun takleh nak gelak lebar-lebar sangat daaa lepas tu...sebab nampak plak getah pinky ni....huhu

ok, that's all for the appoinment.... =) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...