Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Saturday, August 31, 2013

Download Running Man

Aku merupakan salah seorang peminat Running Man ... 



Kebiasaannya aku suke mintak kat kawan jer citer RM, tapi sejak cuti ni aku daa xde stok citer RM yang latest..so, nak tak nak, terpaksa laaa aku cari kat Google bout Episod latest RM....but, for sure bila dah jumpa, aku pulak tak tau cara nak download...hadui.... dah laa guna u tube downloader pun xboleh... 

last2, aku terjumpa pulak Internet Download Manager ( IDM ) ni after di suggest oleh seseorang...
seriusly amazing..haha..
kerja2 men ' download ' makin senang... 

so, kalau korang nak download pape citer ( aku rasa boleh kot  sbb aku x pnh try lagi ) , korang boleh tekan Download SINI  untuk download IDM.. 

then, sila install ye... =)

btw, ni links untuk download Running Man...  ( ada subtitle ) 

~gdluck ! 

4 comments:

Unknown said...

kne byr x?

MS said...

@siti hajar kalau guna IDM tu tak payah bayar..but, IDM tu trial punya yang saya guna...so, kalau nak full, saya tak pasti laaa camner nak buat..sorry...

Unknown said...

thanks.. sng la krja2 nk mend0wnl0ad..hihi

MS said...

@ashan syazwan same2..tu laa kn...sng nk layan movie..haha =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...