Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Saturday, January 11, 2014

Appoinment Tertunda Laaa Pulak

As we all now, 
KL and Selangor cuti pada hari jumaat depan which is 17 hb January 2014... 

yang tak bestnya, my appoinment untuk fix braces ni jatuh pada hari tu..so, kalut laaa saya call klinik gigi tu..nak tanya klinik tu buka jugak ke although cuti umum pada hari tu...

bukan apa, alang-alang nak keluar ke bandar, boleh terus singgah stesen bus untuk beli tiket awal-awal... 

so, the conversation : 

akak nurse : assalamualaikum, boleh saya bantu? 

me : waalaikummussalam.err, saya nak tanya..17 hb minggu depan klinik buka ke? sebab tu kan hari cuti...

akak nurse : Ohh, kami pun baru dapat surat yang maklumkan jumaat depan cuti...ingatkan minggu depan baru nak call patient..tapi kebetulan adik dah telefon ni, boleh tukar tarikh appoinment terus... boleh saya tau nama adik? 

me : urm, ok...tapi saya nak hari jumaat boleh? nama saya xxxxxxx....

akak nurse : boleh, tapi lambat sikit laaa tarikh appoinment adik nanti sebab jumaat minggu seterusnya pun cuti jugak...cuti raya cina...

me : tak pe..saya nak tarikh 14hb february boleh? ( sambil usha calendar ) ..

akak nurse : ok, boleh...jam 9.00 pagi ye... 

me : ok, terima kasih..

akak nurse : sama-sama... 



p/s : bagus lah akak nurse ni..cakap pun lembut jer... 

entry terdahulu : Braces Baru Warna Biru 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...