Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Thursday, November 27, 2014

Kau Kena Terima Aku Seadanya

hyeppp.....

[Terima Aku Seadanya..] Alhamdulillah sangat-sangat kerana majlis makan malam yang diadakan pada malam semalam untuk kelas saya berjalan dengan lancar...

makanan pun best dan sedap.. sangat menyelerakan..

bertemakan "GLAMOROUS NIGHT" , mostly students berpakaian ala-ala glamour gitu...
what a beutiful night....

dan apa yang saya nak ceritakan pada kali ini ialah ....

tentang F ( sahabat perempuan saya ) ..

dia merupakan gadis biasa, dengan perwatakan yang sedikit kasar, tapi still lembut.. cara berpakaian dia juga seperti biasa, sangat SIMPLE.... i mean it.. sangat....
dia sukakan someone dalam kelas kami, iaitu A.. dan saya terfikir yang malam Dinner nanti, mesti dia akan berpakaian dengan lebih cantik... lebih kemas.. so that, A akan perasan tentang kehadiran dia..

tapi,
hasilnya malam tu... dia masih berpakaian seperti biasa... dengan baju kurung dan tudung bawal biasa...

so, apa yang boleh saya cakapkan kat sini,
she is a brave girl... ye, saya tau, kalau dia nak, she can dressing better than that... but, she is not doing that...

mungkin sebab dia taknak jadi seorang yang "FAKE"...



well,
kalau ada jodoh, tak ke mana juga kan....
"biarlah dia terima aku seadanya... dan perubahan yang lain, i will do it slowly..."

^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...