Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Friday, November 27, 2015

PERHATIAN

hi, for those yang ada komen pada blog ni or nak tanya apa2 pasal braces, etc... boleh tinggalkan komen korang pada entry dalam blog ni...

n pada yang bertanya,
make sure nanti check emel korang... sebab saya akn balas through emel sahaja... susah sikit nak balas dalam blog... (jujurnya, saya kurg reti)

hehehe...

sorry for any inconvenience...

:')
#mohon jangan gelak dengan nama emel saya......... saya pun xtau camne nak tukar balik... dulu saja2 je letak nama tu...

..........
n for those yang tanya tentang tutorial edit blog, saya akan reply bila laptop saya betul2 okay... sebab saya kena online dulu guna laptop untuk tengok yang mana silap....

p/s : saya update blog gne hp shj buat masa sekarang... ;')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...