Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Saturday, November 28, 2015

Hamba Allah

selamat sejahtera....

okeh, kali ni saya taknak cakap banyak... entry ni just luahan hati yang dipendam, tak tau nak cerita kat siapa....
Pernah tak sedetik pun kita terfikir yang hidup kita ni memang amat singkat.... dan apa kebaikan yang telah kita lakukan sepanjang kehidupan kita di dunia ni?

sejujurnya, i have nothing to tell...
terasa diri ni hina sangat... tiap kali usai solat, doa minta dikurniakan agar dapat masuk syurga... tapi amalan aku cukup ke nak tampung sebagai bekalan kat akhirat nanti?
ntah laaa....

guy, only 23 year old... tapi dia dah lalui macam2 dalam kehidupan dia... dia kehilangan orang yang tersayang, ayah, ibu, dan seterusnya rakan baik...
macam mana dia boleh setabah tu?
aku yang baca pun nangis, sebak tu sampai sekarang boleh rasa...
bila orang yang kita sayang, pergi dulu tinggalkan kita di dunia....
i dont know what will happens in the future... but one thing for sure, aku nak happy kan ma and abah aku dulu....

Ya Allah, Kau permudahkan urusanku ini...

3 comments:

PeRdU cINta said...

amin..in sha Allah boleh..sentiasa minta dengan Allah..

Aqilah Azmi said...

:((
moga allah permudahkan segalanya utk kita <3

Mimin Adam said...

Inalilah.. semoga dipermudahkan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...