Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Tuesday, December 2, 2014

Shopping RM1212 di Lazada Malaysia [Contest]

hyepp....
Shopping RM1212 di Lazada Malaysia [Contest] ..

Jom ramai-ramai join contest ni....
Contest ini berlangsung sehingga 12 December 2014 ...

Klik Banner untuk Join


Senarai Hadiah :

Tempat Pertama : RM 200 Cash
Tempat Kedua     : RM 150 Cash
Tempat Ketiga     : RM 100 Cash
Tempat Keempat: RM 50 Cash
 2 x RM50 shopping voucher.   


so, here we go.... 
apa yang saya nak beli di Lazada kalau saya ada RM1212 ?? 


Samsung Galaxy Note 3 Neo... 

Dengan RM1212, saya pilih untuk beli Samsung Galaxy Note 3 Neo di LAZADA kerana 
1) handphone saya yang sedia ada dah nazak , dan hanya tunggu masa untuk rosak jer tu....sedih T_T 
2) saya memang minat dengan handphone jenama Samsung... minat sangat..ini pun memang tengah kumpul duit nak beli Samsung Galaxy Note 3 Neo ni...
3) saya dah pernah beli dari LAZADA, dan amat yakin dengan perkhidmatan yang diberikan....  

3 comments:

Aini Shakinah said...

all of luck! done following you. btw singgah blog aini :)

http://colourfulofainilife.blogspot.com/2014/12/penat-tapi-berbaloi.html

anamizu said...

note 3 tu sempoi gak! hehe.. all d best. sy pon join berangan hehe

http://ana-mizu.blogspot.com/2014/12/shopping-rm1212-at-lazada-malaysia.html

Mek Zumbie said...

wahh kalau dapat bole blogging terus meneruss hehehe Good luck ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...