Better a cruel truth than a comfortable delusion ...
Home Anime / e-Story Story Santai Tutorials All bout d Braces Relationship

Sunday, August 17, 2014

Apa salah aku?


hyepp, korang..... 
sebelum nak start menaip panjang-panjang, saya nak tanya ni, 

"Siapa yang ada bela kucing kat rumah dia?? 
haaa, banyak tak? berapa ekor? kucing jenis apa? " 

kalau nak tau lah kan, saya memang suka kucing....suka sangat-sangat..nak-nak kalau kucing yang gebu, gemuk, bulu lebat..boleh jadi kan dia bantal masa tidur....hehe..

Tahukah anda Kucing juga merupakan haiwan peliharaan Rasulullah? 
boleh baca sana ----> LINK 

nak dipendekkan cerita, saya ada dua ekor kucing kat rumah dulu..... 

then, pernah tak korang alami situasi macam ni?? 


alahai, kesian kucing tu kan....ape tah salah dia sampai kena percik dengan air....haha...bila fikir balik, betul lah yang setiap orang memang simpan perangai tak matured dia.....aku ngaku aku pun pernah buat  macam tu..... dan ia ditunjukkan pada masa yang tertentu sahaja...haha 

so, nasihat bagi korang dan diri aku sendiri.... 
kalau pergi kat sinki tu nak basuh tangan, pergi ajer lah....dan kalau ade cik kucing tu meow-meow belakang awak, tok sah lah duk percik air kat dia..... terkujat dia nanti, jadi cam dalam gambar.....hehe.... seeloknya bagi dia makan, mungkin meow'an dia tuh sebab laparrrrrrrrrr..........

p/s : jangan lupa bagi kucing makan minum.... 
=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...